سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
فریم ، پروفیل و پاسار شیشه سکوریت (میرال)

فریم ، پروفیل و پاسار شیشه سکوریت (میرال)

امروزه نماهای شیشه ای طرفداران بی شماری دارد. بشر سالهاست که با شیشه آشناست و آن را می شناسد. شیشه سکوریت تمامی خواص شیشه را داراست. این محصول فوق العاده شفاف است ولی یک تفاوت مهم با شیشه های معمولی دارد؛ شیشه های سکوریت در برابر ضربه مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. برای نگه داشتن شیشه ها در کنار هم به عنوان درب به فریم بندی نیاز داریم.

فریم شیشه سکوریت

  • فریم شیشه سکوریت به‌عنوان پروفیل شیشه گیر و نگهدارنده شیشه سکوریت محسوب می‌شود که در صورت نصب پاسار شیشه سکوریت می توانید از کار محکمی برخوردار باشید.
  • فریم شیشه سکوریت در انواع مختلف موجود می‌باشد که پرکاربردترین آن پاسار U و پاسار M می‌باشد که در انواع رنگ‌های دلخواه در دسترس است.
  • فریم شیشه سکوریت با این‌که دارای ظاهری ساده می‌باشد، به عنوان جزء اصلی در نصب شیشه سکوریت به شمار می‌رود.
  • فریم شیشه سکوریت را می‌توان در ضخامت‌های متفاوت انتخاب و استفاده کرد که البته ضخامت مورد نظر بر پایه ضخامت شیشه می‌توان انتخاب کرد.

قیمت پاسار شیشه سکوریت | قیمت فریم شیشه سکوریت

جهت حفظ و نگهداری شیشه سکوریت دورتادور شیشه را فریم بندی می‌کنند. فریم 3.5 سانت دو تیکه نوار خور برای شیشه سکوریت یکی از قطعات مهم و پرکاربرد در صنعت شیشه سکوریت است. این فریم‌ها نمایی همانند درب اتوماتیک به درب‌های شیشه سکوریت دستی می‌دهد. همچنین قیمت فریم شیشه سکوریت از استیل 304 قیمت بالاتری نسبت به استیل 201 دارد؛ زیرا مقاومت بالاتری دارد؛ و به وسیله آبکاری به استیل طلایی تبدیل‌شده است. این فریم‌ها در برابر رطوبت هوا و اکسیده شدن مقاومت بالایی دارد که این موضوع موجب جلب‌توجه و زیبایی بیشتر این دسته از فریم‌ها نسبت به فریم آلومینیوم گردیده است.

برای آویزان کردن شیشه سکوریت روی ریل اصلی ابتدا می‌بایست شیشه را فریم بندی نمود. مصرف پاسار شیشه آلومینیوم در درب شیشه‌ای به مراتب بسیار بالاتر از استیل می‌باشد. دور هر شیشه دو عدد پروفیل به‌صورت عمودی و دو عدد پروفیل به‌صورت افقی نصب می‌شود. به پروفیل‌های افقی پروفیل بغل و به پروفیل افقی بالا و پایین شیشه به‌اصطلاح پروفیل کف گفته می‌شود. به کلیه موارد مونتاژ شده از فریم تا شیشه یک لت گفته می‌شود. معمولاً در هر کار درب شیشه‌ای برقی دو عدد لت متحرک و دو عدد لت ثابت در نظر گرفته خواهد شد. انواع پاسار شیشه از دو جنس آلومینیوم و استیل ساخته می‌شود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سه − = 0