سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
شیشه مغازه

قیمت شیشه مغازه/ شیشه سکوریت مغازه

شیشه مغازه:در گذشته از شیشه معمولی و خام برای پنجره و درب مغازه ها استفاده می شد که با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون در صنایع تولید شیشه، با تغییر در ساخت و ترکیبات اصلی شیشه خام، موجب اختراع شیشه های سکوریت و لمینیت در ابعاد و اندازه خاص خود شده، که بسیار مقاوم تر و مستحکم تر از شیشه های خام می باشد. به دلیل ایجاد امنیت و ایمنی برای مغازه داران و اجناس آنها استفاده از این شیشه ها طرفداران بسیاری دارد.

 

در این صفحه از شیشه مغازه با موارد زیر آشنا شوید:

  • شیشه مغازه
  • قیمت شیشه مغازه
  • شیشه ویترین مغازه

 

شیشه سکوریت هنگام شکستن به صورت تکه های ریز و صیقلی تقسیم می شود که این امر باعث شده تا ایمنی افراد و مشتریان مغازه ها در صورت شکستن احتمالی شیشه مغازه ها تامین شود و حتی هیچ جراحت کوچکی نیز به وجود نیاورد. در حالی که شیشه های معمولی به راحتی شکسته می شود و هنگام شکستن به قطعات درشت و تیزی در می آید که بسیار خطرناک بوده و حتی موجب جراحت جانی می شود. شیشه های سکوریت همانند شیشه های خام از شفافیت و دید بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توان این شیشه مغازه ها را در رنگ ها و اندازه های متناسب با در ورودی فروشگاه ها تولید و استفاده نمود.
شیشه مغازه، از نوع سکوریت در قطر 10-8  میل مورد استفاده قرار می گیرد. مواد تشکیل دهنده شیشه سکوریت همانند شیشه خام می باشد بعد از ترکیب مواد اصلی و بدست آمد خمیر شیشه آن را وارد کوره هایی با دمای بالای 700 درجه سانتی گراد می کنند تا مواد خمیری با نقطه ذوب بسیار بالایی می رسد و موجب ذوب شدن کامل مواد می گردد و بعد از شکل گیری شیه در ابعاد مورد نظر هوای سرد را با فشار بر روی آن میدمند تا موجب استقامت و کشش مکانیکی شیشه می گردد.

قیمت شیشه مغازه

امروزه عصر رقابت در کیفیت و قیمت است. برای رسیدن به کیفیت مطلوب، باید هزینه های بالایی پرداخت شود.
شرکت ایمن جام پیروزان با بکارگیری کادر فنی و مهندسین مجرب در کوتاه کردن مسیر دستیابی مصرف کننده به محصول با کنار زدن واسطه ها و تسریع در زمان نصب توانسته است هزینه های مالی و زمانی را در پروژه های خود کاهش دهد و موجب رضایت مشتریان خود گردد. با توجه به کیفیت و کاربردهای فراوان، قیمت شیشه برای مغازه از قیمت اقتصادی مناسبی برخوردار بوده و نسبت به سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه است و در نتیجه این ذهنیت وجود دارد که هزینه اصلی در محصولات و پروژه هایی که از این محصولات در آنها استفاده می شود براساس قیمت شیشه سکوریت است اما اینطور نیست بلکه قیمت شیشه مغاره مثلا دهانه های فروشگاه یا نمایشگاه به موارد بسیاری بستگی دارد.

شیشه ویترین مغازه

شیشه های استفاده شده برای ویترین مغازه ها نیز اغلب از جنس سکورریت می باشد تا هم زیبایی ویترین را چند برابر نمایند و هم اینکه از ایمنی مناسبی برخوردار باشد. این شیشه ها را می توان براساس دکوراسیون و سبک دلخواه کارفرمایان در ابعاد، اندازه، و اشکال هندسی تولید و نصب نمود تا علاوه بر زیبایی باعث شود که نمای مغازه و فروشگاه از بیرون شیک و مجلل دیده شود و اجناس داخل را به وضوح به عرصه نمایش برای مشتریان و افراد در گذشتن از مقابل ویترین بگذارد. در سبک معماری جدید و مدرن استفاده از قفسه بندی شیشه ای ساده و مینیمال طرفداران بسیاری دارد.
برای ایجاد یک تفاوت که تاثیر بسزایی در ادراک دارد می توان که از انواع ویترین ها در مغازه استفاده نمود. دلیل ایجاد این تمایز این می باشد که مغازه به صورت یک ادراک متفاوت و ثبت شده همواره در ذهن باقی بماند و موجب شود که افراد به عنوان یک مکان شناخته شده دوباره به آن مغازه بروند. تمام این عوامل از نظر روانی باعث می شود که خرید و جذب مشتری ایجاد شود.
استفاده از ویترین مغازه بسیار باب شده و افراد خواهان اجرای انواع ویترین مغازه می باشند. در جستجوی یک دکور متفاوت و ناب به برسی قیمت انواع ویترین مغازه نیز می پردازند. با برسی های انجام شده می توان اظهار داشت که ویترین شیشه ای مغازه به عنوان یک دکوراسیون زیبا و نوین با توجه به ویژگی و مزایایی که عرضه می کند از قیمت مناسب تری نسبت به سایر ویترین ها برخوردار می باشد.

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه سکوریت در سازه‌های ساختمانی

کاهش یا افزایش قیمت تابع عوامل بسیاری می‌باشد که در زیر بررسی می‌کنیم:

1. فاصله با محل تولید:

چنانچه پروژه و سازه شما فاصله زیادی با کارخانه داشته باشد هزینه‌های حمل ‌ونقل و سوخت بر هزینه‌های پروژه اضافه می‌گردد و در نتیجه بر قیمت تمام ‌شده اضافه می‌گردد.

2. یراق‌آلات پروژه:

کیفیت یراق‌آلات بکار گرفته شده تأثیر فراوانی بر قیمت شیشه سکوریت دارد. هرچه قیمت یراق‌آلات بالاتر باشد کیفیت نیز افزایش پیدا می‌کند. البته این افزایش کیفیت سبب افزایش عمر شده درنتیجه در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌گردد.

3. سندبلاست:

چنانچه محصول مورد نظر دارای سفارش طرح سندبلاست از سوی شما باشد، طبیعتاً قیمت شیشه سکوریت و دستمزد حک نقش سندبلاست اضافه می‌گردد.

4. ضخامت شیشه:

بسته به میل و ضخامت شیشه، هزینه پرداختی شما کاهش یا افزایش می‌یابد. در نتیجه هرچه ضخیم‌تر باشد که به تبع آن محکم‌تر و نفوذناپذیرتر می‌شود امنیت آن نیز افزایش می‌یابد و در نتیجه قیمت شیشه سکوریت نیز افزایش می‌یابد.

قیمت شیشه سکوریت؛ متناسب با بودجه شما

شرکت ایمن جام پیروزان با سالها سابقه در تولید و نصب این محصول، این قابلیت را دارد که در بازار با کیفیت‌ترین محصول را به مشتریان عرضه کند و چون همواره در تولید جنس با کیفیت پیش قدم بوده، توانسته است بخش عظیمی از تقاضای بازار مصرف کننده را تأمین نماید. شعار شرکت ایمن جام پیروزان خدمات عالی با کیفیت عالی و قیمت مناسب است و ما مفتخریم که توانسته ایم سالیانی چند، این نیاز مهم را در سازه ها برآورده نماییم.
شرکت ایمن جام پیروزان با سابقه درخشانی که دارد این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که تمامی محصولات دارای کیفیتی بسیار عالی خواهد بود و شما ضمن اینکه با توجه به هزینه پرداختی خود ضرر نخواهید کرد بلکه چندین برابر سود خواهید برد. شرکت ایمن جام پیروزان گارانتی و پیگیری خدماتی را سرلوحه ی کار خود قرار داده است. شرکت ایمن جام پیروزان با تیم مجربی که دارد همواره آماده ی خدمت رسانی به مشتریان خود می باشد و در اسرع وقت به تمامی سفارشات و تقاضاها رسیدگی می نماید. شعار نیست؛ ما همواره از ابتدا تا انتهای پروژه ی نصب و حتی در طول حیات پروژه همراه شما خواهیم بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو × 5 =