سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی شیشه متلوکس و لمینت رنگی

معرفی شیشه متلوکس و لمینت رنگی

 شیشه متلوکس (Matelux)

شیشه های متلوکس از مجموعه شیشه های مات اسید اچ، در رنگ های متفاوت، به همراه درصدهای متفاوت است؛ که برای استفاده در فضاهای داخلی و خارجی با قابلیت خم و نشکن شدن بسیار مناسب هستند.

فرآیند مات شدن این نوع شیشه دکوراتیو با استفاده از نوعی اسید انجام می شود. شیشه های دکوراتیو متلوکس هیچ نوری را از خود عبور نمی دهند و همینطور در مقابل لک شدن مقاوم می باشند. شیشه های متلوکس مات را می توان با خیال راحت به شیشه بری بسپرید تا طرح دلخواه شما بر روی آن برش داده شود. معمولا در ساخت این نوع شیشه از یک لایه لمینت برای افزایش ایمنی استفاده می شود. شیشه دکوراتیو مات در رنگ بندی بسیار گسترده ای تولید می شود.

 

 شیشه لمینیت رنگی

شیشه های لمینیت رنگی از چند لایه شیشه تخت روی هم ساخته شده است که توسط لایه PVB به یکدیگر متصل شده اند. شیشه های لمینت رنگی علاوه بر ظاهر زیبایی که دارند در مقابل ضربه و اشعه UV نیز مقاوم می باشند. شیشه های لمینت رنگی تمامی ویژگی های دیگر شیشه لمینت مانند عایق بودن صوتی و حرارتی را نیز دارا می باشند.

شیشه دکوراتیو لمینت رنگی را می توان در ساخت دکوراسیون تمامی قسمت های داخلی و خارجی ساختمان استفاده کرد. شیشه لمینت رنگی معمولا توسط شرکت های معتبر اروپایی و در طیف رنگی گسترده ای به صورت شفاف یا غیر شفاف ساخته می شوند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هفت − 5 =