سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
سفارش نمای کرتین وال

نحوه سفارش نمای کرتین وال/قیمت نمای کرتین وال

پیشتر با نمای کرتین وال آشنا شدیم. در این مقاله قصد داریم مشخصات سیستم کرتین وال و نحوه سفارش نمای کرتین وال را با جزئیات بیشتر مطالعه کنیم.
سیستم نمای لامل را می خواهیم طوری دیگر تعریف کنیم. اگر ساختمان ها را به صورت مجموعه ای در نظر بگیریم که دارای دو وجه است: وجه داخلی و وجه خارجی؛ حتی اگر به سکونت در غارها، در زمان غارنشینی انسان ها نیز نگاهی کنیم، خواهیم دید که در آن عصر هم انسان به هر دو جنبۀ محل سکونتش اهمیت می داد. اگر از آن زمان به سوی عصر حاضر حرکت کنیم، خواهیم دید که طراحی نمای ساختمان با گیاهان، پوست و اسکلت حیوانات، سپس گل و خشت، ترکیب سنگ و گل و تا به امروز که انواع نماهای سنگی، آجری و کرتین وال در نمای ساختمان استفاده می شود، بیانگر قدمت نمای ساختمان است. ولی بحث ما بحث امروز است. شرکت ایمن جام پیروزان یکی از شرکت های فعال و باتجربه در حوزه صنعت شیشه و نماهای شیشه ای ساختمان ها می باشد.

سیستم کرتین وال (Curtain Wall) - آرمن مجری نمای کرتین وال -کرتین وال  

 

مشخصات سیستم کرتین وال (PROPERTIES OF CURTAIN WALL SYSTEM)

نمای لامل دارای مشخصات ویژه ای هستند که به آن ها اشاره می کنیم:

 

  • عایق حرارتی، صوتی و رطوبتی هستند. نتیجۀ چنین مشخصه ای بهینه سازی درجه حرارت محیط و نور می شود. بنابراین ساختمان ها به مصرف انرژی الکتریکی بسیار کمتری نیاز خواهند داشت.
  •  سبک بودن کرتین وال ها باعث کاهش نیرویی که ناشی از وزن خود کرتین وال است، می شود.
  • در مقابل نیروهای شدید طبیعی مانند زلزله نیز مقاومت خوبی دارند.
  • نصب نمای کرتین وال بسیار آسان است.
  • سیستم کرتین وال بسیار زیبا، شیک و مدرن هستند.
  • استفاده از نمای کرتین وال در مقایسه با استفاده از سنگ و آجر، بسیار مقرون به صرفه است.
  • جای نمای کرتین وال ها، به عنوان شاسی و لامل، اطراف پروژه است. اما شیشه ها، به عنوان نمای ساختمان، به جای خود ساختمان، بر روی سازۀ کرتین وال نصب می شوند. این امر موجب کاهش وزنی می شود که بر روی ساختمان وارد می شود. در نتیجه با داشتن سیستم کرتین وال مقاومت ساختمان نسبت به زلزله بالا می رود.

بیشتر بخوانید:

  • معرفی نمای کرتین وال شیشه ای بدون قاب (FRAMELESS) و کاربردهای آن

  • معرفی نمای کرتین وال شیشه ای درپوش دار (COVER CAP)


انواع پنجره و درهای شیشه ای -نمای لامل - نمای کرتین وال - نمای شیشه ای

انواع قاب در سیستم نمای کرتین وال

      • قاب ۶۰ میلی متری:

پهنای این پروفیل ها، ۶۰ میلی متر و عمق آن متغیر است. عمق این نوع قاب ۶۰ میلی متری به پارامترهایی مانند محاسبات مربوط به فشار باد و ارتفاع سازه ها بستگی دارد. همچنین قاب ۶۰ میلی متری در نمای کرتین وال دارای انواع متعددی است: سطوح مسطح، چند ضلعی، سقف های بازشوی شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره و چند جداره.

      • قاب ۵۰ میلی متری:

پهنای این پروفیل ها، ۵۰ میلی متر و عمق آن متغیر است.

      • قاب فریملس Frameless) ۶۰) میلی متری:

پهنای این پروفیل ها، ۶۰ میلی متر و عمق آن متغیر است. عمق این نوع قاب ۶۰ میلی متری به پارامترهایی مانند محاسبات مربوط به فشار باد و ارتفاع سازه ها بستگی دارد. همچنین قاب فریملس ۶۰ میلی متری در نمای کرتین وال دارای انواع گوناگونی است: سطوح فریملس مسطح، چند ضلعی، سقف ها بازشوی شیشه ای به صورت تک جداره، دو جداره و چند جداره. در حالت شیشه های دو جداره، فریم توسط یک چسب خاصی در کارخانه چسبانده می شود و سپس اتصالات آن روی نما نصب می شود.

  • قاب فریملس ۵۰ الی ۶۰ میلی متری تایپ اس
  • مشخصات فنی این قاب همانند قاب فریملس ۵۰ میلی متری است. تنها تفاوتی که دارند این است که اجرای نصب شیشه هاُ نیازی به استفاده از قاب آلومینیمی توسط یراق آلات لامل ها ندارد.

شرکت ایمن جام پیروزان با بیش از 10 سال سابقه در زمینه صنعت شیشه و درب اتوماتیک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان  می باشد. شما عزیزان می توانید برای مشاوره و اخذ اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتبط باشید.

قیمت نمای کرتین وال

عوامل موثری در قیمت نمای کرتین وال وجود دارند. شما عزیزان می توانید برای بررسی جزییات بیشتر با کارشناسان شرکت ایمن جام پیروزان در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 2 = شش