سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
نکات لازم در انتخاب شیشه درب لابی و ورودی ساختمان

نکات لازم در انتخاب شیشه درب لابی و ورودی ساختمان

درب ورودی ساختمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، همانطور که به نمای یک ساختمان و معماری آن اهمیت میدهیم درب ورودی و لابی یک ساختمان در نگاه اول به ما میگوید که درون این ساختمان چه میگذرد. در ساختمان های لوکس به این موضوع توجه ویژه ای شده است. درب های ورودی ساختمان ها همواره یکی از محل هایی است که شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس در آن نصب می شوند.

سالهاست که استفاده از شیشه های استین گلاس برای درب ورودی ساختمان مورد توجه مشکل پسندان قرار گرفته است در گذشته این شیشه ها در اندازه های مشخص و طرح های از پیش تعیین شده توسط وارد کننده و بر حسب نیاز بازار به کشور وارد میشد، بیش از ۵ سال است که شرکت کاژه به مدد هنرمندان چیره دست ایرانی تولید این محصول را در برنامه کاری خود قرار داده و دگیر محدودیت در اندازه و طرح وجود ندارد و مشتری با انتخاب آزاد در طرح بعد از یک هفته تا بیست روز میتواند درب شیشه ای خاص و منحصر به فرد خود را دریافت کند.

شیشه استین گلاس در طرح های متنوع و سبک های مختلفی ساخته می شود. در ساخت شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی، دقت ساخت و تمیزی کار، بسیار حائز اهمیت است. چرا که شیشه در نزدیکترین حالت ممکن به انسان قرار می گیرد و در صورتی که استاندارهای لازم را دارا نباشد، ممکن است از نزدیک بدقواره و نافرم به نظر برسد. برش خوب شیشه ها، مونتاژ مناسب و دقت بالای ساخت از اهم مواردی است که برای ساخت شیشه های استین گلاس درب ها مورد توجه می گیرد. طرح و رنگ این شیشه ها کاملا وابسته به طراحی داخلی ساختمان، جنس درب(چوب، آهن، استیل و…) و سلیقه کارفرماست.

شیشه درب لابی | صنایع شیشه و آینه کولیوند
بعضی از قطعات شیشه های استین گلاس دارای تراش هستند و برخی دیگر بدون تراش و به عنوان زمینه کار محسوب می شوند. استفاده از انواع شیشه های سند بلاست، اسیدشور (اسیدواش)، شیشه های رنگی با تنالیته های متنوع، شیشه ساده، کریستال، رفلکس و …. در تکنیک استین گلاس امکان پذیر است.

شیشه های استین گلاس در ابعاد مختلفی قابلیت تولید دارند و کاملا سفارشی محسوب می شوند.

اشتراک گذاری
برچسب‌ها:

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نُه − = 6