سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
پارتيشن اسلايد

پارتیشن اسلاید چیست؟

پارتیشن اسلاید:در دنیای امروز عناصر متفاوتی در ایجاد ساختمان ها اهمیت دارد. استفاده بهینه از فضای داخلی و خارجی، صشرفه جویی اقتصادی، زیبایی، دوام و ….. یکی از محصولات ساختمانی که بسیار رواج پیدا کرده است و طراحان داخلی استفاده های بسیار از آن می کند پارتیشن اسلاید شیشه ای است. این محصول مهندسی شده در هتل ها، فروشگاه ها، ادارات، بانک ها و حتی منازل مسکونی نیز رواج بسیاری پیدا کرده است. حتی در ساختمان های قریمی نیز می توان بدون برهم زدن اسکلت اصلی ساختمان ، پارتیشن شیشه ای را جایگزین دیوارهای قدیمی نمود.

پارتیشن اسلاید می توند به خوبی قسمت های مختلف ساختمان را ارز هم جدا کند و در عین حال محیط را بزرگ و دلباز نشان دهد. این محصول به راختی نور را انتقال می دهد و در عین حال عایق صدا و گرما خماهد بود  به این ترتیب صرفه جویی در انرژی را در کنار زیبایی، استقلال و آرامش فراهم می آورد. علاوه بر آن می توان طرح های متفاوتی را روی پنل های شیشه ای آن پیاده کرد ، این طرح ها  از لوگو، نام شرکت ، یک بیت شعر گرفته تا طرح های متنوع  برای مقاصد مختلف. پارتیشن شیشه ای گزینه ناسبی برای جداسازی فضای مربوط به مدیریت با دیگر قسمت ها است ، همنینطور مجزا کننده فضای آشپزخانه از اتاق نشیمن و یا نهار خوری است. در ساختمان هایی که سرویس بهداشتی در محیطی مشترک قرار دارد می توان به راحتی قسمت هعی دستشویی و دوش و حمام را با استفاده از پارتیشن شیشه ای از یکدیگر جدا کرد.

رنگ های متنوع از مات گرفته تا براق را می توان در گزینه اهای انتخاب قرار داد و همچنین امکان ایجاد طرح پانوراما نیز بر روی پنل ها ی شیشیه ای وجود دارد. با تمام این اوصاف پارتیشن های شیسشه ای می تواند به صرفه جویی اقتصادی بیانجامد چراکه به جای تحمل هزینه گزاف بای آجر و مصالح ساختمانی و یا حتی دیوارهای پیش ساخته  می توان یه محصولی ارزانتر و در عین حال زیباتر روی آورد که فضای داخلی را کوچک نکرده و تصویری دلباز و وسیعتر را ایجاد می کند.

یکی دگر ازمزایای بکارگیری پارتیشن شیشه ای صرفه جویی در زمان است چرا که زمان نصب این محصول بسیار کوتاه است و اگر به دست گروهی زبده و کاربلد صورت بگیرد بسیار آسان نیز خواهد بود. رد حین انجام کار از سروصداهای اضافی ساخت دیوارهای آجری در امان خواهید بود و به علاوه روتد کار تمیز و به دور اط هرگوه گردوخاک است. همینطور لارم نیست اهالی منزل و یا افراذد شاغل در ساختمانها به مکان دیگری جابجا شوند. و در نهایت زیبایی و ایجاد نمایی لوکس  و مدرن از دیکر محاسن نصب پارنیشن شیشه ای است.

چند ، پیشنهاد قبل از تصمیم گیری برای نصب پارتیشن شیشه ای

  • بهتر است از این محصول در آپارتمانهای جنوبی استفاده شود چرا که مشکل کمبود نور را جبران خواهد کرد.
  • در آپارتمانهای با متراژ کم نیز بکار برده شود چرا که به بزرگتر نشان دادن وسعت داخلی فضا کمک خواهد کرد.

بهتر برای اتاق های خواب کودک مورد استفاده قرار ننگیرد : البته این مورد از مزیت خاصی نیز برخوردار است و آن این ایت کاه امکان نظارت والدی ار کودکان و اطمینان و آگاهی بیشتر از سلامت آنها را فراهم می کند. اما در عین حال به غلت تماس زیاد دست کودکان به شیشه ها ممکن است لک چربی و.. روی آنها نقش ببندد که نیاز به نظافت را در آنها بیشتر خواهد کرد حتی اگر پنل شیشهای مربوطه از جنس نانو باشد.

  • پارتیشن شیشه ای می تواند سد حرارتی ایجاد کند و به این ترتیب از انتقال بو رطوبت جلووگیری می کند.
  • بهتر است در محیط های زلزه خیز و یا خانه ها بسیار قدیمی که فاقد اسکلت محکی هستند بکار گرفته نشود.

انواع پارتیشن اسلاید

پارتیشن اسلاید شیشه ای چیست: در سه نوع مختلف عرضه میشود که عبارتند از:

  • پارتیشن اسلاید کشویی
  • پارتیشن اسلاید ثابت
  • پارتیشن اسلاید ترکیب کشویی و ثابت

نوع پارتیشن اسلاید ثابت خود در سه گروه جای می گیرد:

  • پارتیشن اسلاید ثابت فاقد درب
  • پارتیشن اسلاید ثابت با درب کشویی
  • پارتیشن اسلاید تک پانله و یا دو پانله

دربهای کشویی می توان به استقلا ل کامل فضایی بیانجامد چرا که با بستن آن به راحتی می توان از انتقال صدا جلوگیری کرد و در عین حال انرژی نور و گرما را در فضا نگهداری کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 5