سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور

کاربرد نرده شیشه ای

کاربرد نرده شیشه ای

این نرده ها کارآیی زیادی دارد و هم در فضاهای داخلی و هم در فضای خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله برترین کاربرد های آن عبارتند از:

کاربرد نرده شیشه ای در فضای داخلی

  • به عنوان نرده راه پله ها

اگر خانه یا دفتر کارتان دوبلکس است، بهترین انتخاب برای راه پله، این نرده است. حتی این امکان وجود دارد پله‌ ها را هم از شیشه بسازید، برای این منظور باید از پله پیش ساخته استفاده کنید که مقاومت بالایی داشته و به خوبی می‌توانند وزن را تحمل کنند.

  • به عنوان جداکننده فضا

در شرکت ها و ادارات می توان از آن به عنوان پارتیشن استفاده کرد که این نرده ها ممکن است مات و یا شفاف باشد. در این مورد مدیران می توانند به راحتی عملکرد کارکنان خود را مورد بررسی قرار داده و همچنین یک حریم شخصی را برای کارمندان فراهم می کند.

نرده شیشه ای هندریل - اجرای نمای کامپوزیت ، کرتین وال و سرامیک خشک ساختمان

کاربرد نرده شیشه ای در فضای باز

  • نرده بالکن

استفاده از نرده های شیشه ای در بالکن، فضا را دلباز تر نشان می دهد و باعث عبور نور طبیعی می شود. همچنین در مقابل برف و باران و باد مقاوم هستند و جلوه ای مدرن را می سازند.

  • پشت بام

به عنوان حفاظ پشت بام می شود از آن ها استفاده کرد به خصوص برای افرادی که قصد دارند پشت بام خود را به باغچه ای کوچک تبدیل کنند.

  • استخر

در اطراف استخر نیز از آن ها استفاده می شود. استفاده از این نرده، باعث می شود که دید افراد به محیط محدود نشود و زیبایی فضا را منعکس می کند.

  • در دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها و لابی هتل 

در تمامی این مکان های نامبرده و بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 3 = سه