سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران، 18 الی 21 تیر ماه 98

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران، 18 الی 21 تیر ماه 98

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران، 18 الی 21 تیر ماه 98

این نمایشگاه از 18 تا 21 تیر ماه از سوی شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران در فضایی بالغ بر 35 هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود .در این نمایشگاه بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای ترکیه ، ایتالیا ، چین و آلمان حضور و مشارکت دارند.
فرهاد امینیان رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره از نخستین دوره برپایی آن در سال 1388 تا به امروز از رشد صعودی بسیار مناسبی برخوردار بوده و مورد استقبال مطلوب شرکت ها و واحدهای فعال در این صنعت واقع شده است.
او اضافه کرد: در نمایشگاه امسال شاهد حضور شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هستیم ضمن اینکه کارگاه های آموزشی تخصصی مرتبط با موضوع در و پنجره با حضور اساتید و کارشناسان این صنعت برپا خواهد شد.
مدیر عامل شرکت بین المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران افزود: با توجه به کیفیت و کمیت مطلوب برگزاری ، نمایشگاه بین المللی در و پنجره به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه ها (UFI) درآمده است که این امر افتخار بزرگی برای این نمایشگاه به شمار می آید زیرا نمایشگاه هایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاه ها را دارند از اعتبار و شهرت بین المللی برخور دارند و همواره مورد توجه مخاطبان صنعت نمایشگاهی قرار دارند.
امینیان با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته بزرگترین رویداد تخصصی حوزه صنعت در و پنجره کشور است، گفت: مخاطبین این نمایشگاه علاوه بر مصرف کنندگان عام، عمدتاً شرکت های ساختمانی، انبوه سازان مسکن و شهرک ها، مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری، هتل ها، بیمارستان ها، مراکز آموزشی و ورزشی هستند.
رئیس ستاد برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره افزود: در این دوره حداقل 6 هیئت تجاری خارجی از کشورهای عمان، قطر، افغانستان، عراق، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان جهت بازدید و مذاکره با شرکت های حاضر در نمایشگاه حضور خواهند یافت.
یازدهین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته به صورت تفکیک شده و در سالن های مجزا برگزار می شود که شامل گروه های پروفیل یو پی وی سی، گروه در و پنجره یو پی وی سی، گروه ماشین آلات و تجهیزات و گروه در و پنجره آلومینیومی است که هرکدام یک یا چند سالن مستقل را در اختیار دارند و مابقی گروه ها مانند یراق آلات، شیشه پنجره، توری پنجره ، نشریات تخصصی و سایر حوزه های مرتبط به عنوان گروه های ثانویه در میان گروه های کالایی اصلی جانمایی شده اند.

معرفی ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنایع وخدمات صنعت در و پنجره، ایجاد زمینه های جذب سرمایه و سرمایه گذاری، آشنائی با نوآوری ها و پیشرفت های صنعت در و پنجره، ایجاد فضای رقابتی و ارتباط مستقیم میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان، اشتغالزایی و یافتن بازارهای جدید صادراتی و افزایش صادرات؛ مهمترین اهداف این نمایشگاه است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو + = 4