سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
جام بالکنی یا پنجره بالکنی چیست؟

جام بالکنی یا پنجره بالکنی چیست؟

 

آشنایی با جام بالکن(پنجره بالکنی)

امروزه با ساختن ساختمان های بلند, برج ها و آسمان خراش ها و سازه هایی که بالکن, روف گاردن و یا پنت هاوس دارند لازم است تا سیستم هایی به کار برده شود که هم بر زیبایی ساختمان ها بیافزاید و هم دید و منظره ی یکدستی را داشته باشد. جام بالکن و شیشه متحرک گیوتینی مواردی هستند که در این مطلب می خواهیم آن ها را بررسی کرده و مزایای آن ها را بیان کنیم.

جام بالکن چیست و ساختار آن به چه شکل است؟

جام بالکن یا پنجره بالکنی یک سیستم پوششی زیبای شیشه ای برای بالکن می باشد. با داشتن جام بالکن شما می توانید در تمامی فصول سال منظره ی یکدست شیشه ای را به هر اندازه که می خواهید بدون مانع مشاهده کنید.
سیستم شیشه های ریلی تاشو در هر زمان امکان استفاده از هوای آزاد را برای شما فراهم می کند. در زمان بسته شدن شیشه های متحرک ورود پرندگان و گرد و غبار و حشرات موذی و حتی نزولات جوی به فضای داخلی مسدود می شود.
ساختار سیستم جام بالکن متشکل از دو پروفیل آلومینیوم افقی نصب شده بر روی ساختارهای کف و سقف و دو پروفیل عمودی در دو طرف بالکن است.
وزن شیشه ها در هر متر مربع 23کیلوگرم می باشد که دارای 8 بلبرینگ با قطر 32 میلیمتر هستند.
در پانل های لولایی حرکت به راحتی در جهت هر زاویه ای انجام می گیرد. سیستم جام بالکن در انواع فرم های بالکن مثل: ساده, یو, ال و کمانی قابل اجرا می باشد.
حداکثر ارتفاعی که برای این سیستم به کار می رود2700 میلیمتر و حداکثر عرض پانل 620 میلیمتر می باشد. شیشه هایی که در این پانل ها به کار می رود شیشه های تک جداره 10 و 8 میلیمتری سکوریت است.

 

جام بالکن چه مزایایی دارد؟

این شیشه های تاشو یک عایق برای صوت و حرارت و انرژی محسوب می شود. همچنین جام بالکن از عبور گرد و غبار و بارش ها جلوگیری می کند و استحکام بالایی (هم پروفیل و هم شیشه) در برابر عوامل خارجی دارد.
شستشو و نظافت جام بالکن بسیار ساده است و شیشه ها از دو طرف قابل تمیز کردن هستند.
از دیگر مزایای جام بالکن می توان به امنیت بالا , عدم قابلیت باز شدن از سطح بیرونی, مدرن بودن, کاربرد آسان و استفاده بهینه از فضا اشاره کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 − یک =