سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
معرفی انواع دستگیره های دربهای شیشه سکوریت

معرفی انواع دستگیره های دربهای شیشه سکوریت

​همانطور که می دانید دستگیره ها از عناصر اصلی تمامی انواع درب ها شناخته می شوند. در طول تاریخ و در دوره های مختلف معماری متناسب با هر سبکی دستگیره ها از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند و به اشکال و اندازه های مختلفی بر روی تمامی انواع درب ها خودنمایی می کردند. به وسیله ی دستگیره می توانیم درب را باز و بسته نماییم و حتی آن را در مواقع لازم قفل کنیم. جنس، تنوع شکل، طرح و اندازه ی دستگیره شیشه سکوریت بسیار زیاد است و برای هر سلیقه ای تقریبا دستگیره ی دلخواه وجود دارد.

شیشه سکوریت یکی از مقاوم‌ترین شیشه‌های مورد استفاده در صنعت ساختمان می‌باشد. این شیشه برای فضاهایی که امنیت زیاد مد نظر است، استفاده می‌شود. شیشه سکوریت سبب ایجاد فضایی مدرن و زیبا در ساختمان می‌شود. به همین دلیل در معماری مدرن از سکوریت بسیار استفاده می‌شود. همین‌طور از یراق آلات کاربردی شیشه، دستگیره شیشه سکوریت را می‌توان نام برد. با توجه به سلیقه خود می‌توانیم دستگیره درب شیشه ای مورد نظر خود را انتخاب کنیم. دستگیره‌ها از یراق‌آلات درب‌های شیشه سکوریت و شیشه‌ای می‌باشند. دستگیره درب شیشه ای، یکی از انواع یراق آلات است که انتخاب آن بستگی به سلیقه مشتری دارد.
به‌طورمعمول از استیل برای دستگیره درب شیشه ای استفاده می‌شود. چون علاوه بر زیبایی، بسیار سبک و مقاوم‌اند. این دستگیره با روکش‌های طلایی نیز عرضه می‌شود. که رنگ آن به‌هیچ‌وجه در اثر استفاده تغییر نمی‌کند. برای دریافت قیمت دستگیره شیشه سکوریت باید به این مؤلفه مهم و تأثیرگذار توجه نمود که، ابعاد شیشه، معمولاً نسبت به برش شیشه در جام محاسبه و قیمت‌گذاری می‌شود.

دستگیره شیشه سکوریت

دستگیره شیشه سکوریت در انواع رنگ و شکل‌های مختلف تولید می‌شود. دستگیره شیشه سکوریت دارای انواع خارجی و ایرانی است. تنوع در دستگیره شیشه سکوریت بسیار زیاد است. بسته به سلیقه خود می‌توان دستگیره‌های مختلف را انتخاب کرد. دستگیره شیشه سکوریت توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند. تنوع در رنگ اندازه از ویژگی‌های این دستگیره‌هاست. همچنین این دستگیره‌ها در ایران نیز ساخته می‌شوند که نوع ایرانی آن نیز کیفیت خوبی دارد. متریال مورد استفاده در دستگیره شیشه سکوریت معمولاً استیل می‌باشد. استیل در بین دستگیره ها، دستگیره شیشه سکوریت طرفدار بسیاری دارد.

از ویژگی‌های دستگیره شیشه سکوریت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای شیشه ها از متریال و یراق الات مناسب استفاده می شود.
  • داشتن کارایی و عملکرد مناسب
  • کیفیت دستگیره از نظر جنس مواد تشکیل‌دهنده
  • مرغوب بودن جنس دستگیره با ضخامت استاندارد برای جلوگیری از شکسته شدن
  • مقاومت کافی زوارهای جای پیچ دستگیره
  • بلند بودن اهرم دستگیره شیشه سکوریت برای عملکرد بهتر
  • درب شیشه‌ای راه‌حلی کارآمد و زیبا برای جدا کردن محیط‌های داخلی از خارجی، و یا جدا کردن محیط‌های داخلی از هم می‌باشد. همچنین استفاده از دستگیره درب شیشه‌ای بلند، از گذشته تا به کنون در درب‌ها استفاده‌ شده است.
  • دستگیره شیشه سکوریت، از جنس استیل که علاوه بر این‌که زیبایی به محیط می بخشد. دارای مقاومت و طول عمر بالایی در استفاده از درب می باشد.
  • همچنین در دستگیره درب شیشه ای فرودگاهی از یک جفت دستگیره استفاده می‌شود که در ابعاد مختلف و جنس‌های استنلس استیل، آهنی با کروم و شیشه‌ای موجود است.
  • ابعاد دستگیره درب شیشه‌ای، انتخاب سایز برای دستگیره سلیقه‌ای بوده ولی بنا به‌ اندازه درب شیشه‌ای بهتر است تناسب مناسبی داشته باشد.
  • دستگیره درب شیشه سکوریت در زیبایی درب شیشه‌ای اهمیت زیادی دارد.
  • دستگیره‌های مورد استفاده درب‌های شیشه سکوریت از جنس‌های مختلف در بازار موجود است.

 

دستگیره شیشه

درب‌های شیشه‌ای با پروفیل ویژه آلومینیوم و یراق‌آلات دستگیره برای شیشه جهت فضاهای اداری و مسکونی مورد استفاده بوده و امکان انتخاب بیش از 30 مدل دستگیره و لولا با امکانات متفاوت امکان‌پذیر می‌باشد. دستگیره شیشه موجود در انبار از سایز 20 سانتی‌متر تا 200 سانتی‌متر متغیر می‌باشد .دستگیره شیشه سکوریت جلوه خاصی به درب ورودی محل کار شما می‌دهد .

 

قیمت دستگیره شیشه سکوریت

به علت تنوع در برند و رنگ و شکل دستگیره‌ها، قیمت دستگیره شیشه‌ سکوریت این محصول با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. بدیهی است که کیفیت یراق‌آلات مورد استفاده بسیار مهم می‌باشد. امروزه برندهای مختلفی برای تولید قطعات و تجهیزات ساختمانی وجود دارد. انتخاب قطعات با کیفیت هزینه بیشتری نسبت به مدل‌های چینی و غیر برند دارد. اما طبیعتاً قطعات در طول عمر و کارکرد درب مؤثر است.

  • قیمت دستگیره شیشه سکوریت بستگی به جنس و کیفیت آن دارد. موارد زیر در قیمت تأثیرگذار می‌باشد.
  • ضخامت شیشه، شیشه‌ها در ضخامت‌های ۴ الی ۱۹ میلی‌متر در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند .
  • جاسازی روی شیشه، معمولاً برش‌کاری و سوراخ‌کاری تأثیر زیادی بر روی قیمت شیشه سکوریت دارند.
  • حمل شیشه، شیشه های سکوریت به دلیل انبارداری سخت، وزن زیاد و شکنندگی دارای هزینه حمل ویژه‌ای می‌باشند .
  • رنگ شیشه، معمولاً شیشه‌های بی‌رنگ از بقیه شیشه‌ها ارزان‌تر می‌باشد .
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× چهار = 20