سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
 سایت 118 گلس،​تخصصي ترين سايت صنعت شيشه کشور
پارتیشن دوجداره آکوستیک

پارتیشن دوجداره آکوستیک محلی منظم و عایق صدا برای محیط های اداری و کاری

پارتیشن دوجداره آکوستیک:با توجه به مزایای پارتیشن دوجداره آکوستیک برای محیط های اداری و کاری روز به روز شاهد افزایش تقاضای خرید و اجرای این نوع پارتیشن بندی در کسب و کار های مختلف می باشیم که در ادامه به برخی از مهمترین مزیت های استفاده از پارتیشن دوجداره آکوستیک اشاره خواهیم کرد:

  •  پارتیشن آکوستیک اداری در طیف گسترده ای از انواع مختلف تولید و طراحی شده و در حال حاضر به صورت ترکیبی با بهره مندی از پانل های عایق شیشه ای بر روی ادم دی اف تولید و به فروش می رسند.
  • با توجه به مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول در مقابل شرایط بیرونی به میزان ۸۵ درصد عایق می باشد
  • کاربرد این پارتیشن با توجه به طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد روز به روز در حال افزایش می باشد.
  • عبور راحت تر نور از دیگر ویژگی های این پارتیشن می باشد
  • هزینه تولید و طراحی پارتیشن های اداری آکوستیک بسیار ارزان بوده و این امر به دلیل سهولت در طراحی و خط تولید ان می باشد.
  • تولید پارتیشن آکوستیک اداری در ابعاد، رنگ های متنوع و طراحی های منحصر ب فرد که باعث شده است با سایر پارتیشن ها از نظر ظاهر ، ناهماهنگی ایجاد نکند.
  •  استفاده از این محصول در محیط های اداری سبب افزایش بهره وری کار می شود.

معرفی پارتیشن ادرای آکوستیک

پارتیشن ها مجزاکننده های مدرن و لوکسی بوده و در انواع طرح ها و جنس های مختلفی تولید و عرضه می گردد که پارتیشن دوجداره آکوستیک یکی از محبوب ترین و بهترین انواع این سیستم جداکننده محسوب می شود و در دکوراسیون داخلی و طراحی از اهمیت قابل توجهی برخوردار می باشد. کاربرد پارتیشن اداری دوجداره آکوستیک مانند سایر پارتیشن ها تقسیم بندی فضا و محیط ها می باشد که در کنار آن میتوان گفت این سیستم با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بی نظیر بسیار نسبت به دیگر انواع پارتیشن ها برتری دارد و این امر سبب افزایش تقاضا و فروش این محصول در سال های اخیر شده است.  واژه آکوستیک به معنای صوت و صدا بوده و استفاده از این محصول در محیط هایی که بسیار پرتردد و شلوغ می باشد از کارایی قابل توجهی برخوردار می باشد در فضاهای اداری با توجه به رفت و آمدهای متعدد به منظور عایق ضد صوتی و مانع از آسیب های این تردد بسیار استفاده از پارتیشن های دوجداره آکوستیک بسیار ضرورت یافته است. با توجه به این موضوع میتوان گفت این ویژگی سبب متمایز بودن پارتیشن دوجداره آکوستیک در مقایسه با دیگر پارتیشن ها شده و روز به روز بر تقاضای خرید این محصول افزوده می شود.

پارتیشن دوجداره آکوستیک در مقابل حذف آلودگی صدا از عملکرد و کیفیت بالایی برخوردار می باشد برای اجرای این نوع پارتیشن ها از متریال های مختلف مانند چوب و شیشه استفاده می کنند که هر یک با داشتن قابلیت های مختلف مورد پسند مشتریان و مخاطبان قرار میگیرد. پارتیشن های دوجداره چوبی آکوستیک یکی از محبوب ترین انواع این سازه بوده و در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی عرضه می گردد و در مقایسه با پارتیشن فومی از وزن بالایی برخوردار و به سختی جابجا می شود. پارتیشن دوجداره آکوستیک شیشه ای از دو ورقه شیشه و یک لایه خلا طراحی شده و به عنوان عایق ضد صدا عمل می کند. این نوع پارتیشن با داشتن ظاهر و طراحی بسیار لوکس از طرفداران زیادی برخوردار می باشد و علاوه بر عایق صدا، مانع انتقال نور می شود و دیگر نیازی به نورپردازی در این بخش از محیط کاری نمی باشد. از دیگر متریال پارتیشن های دوجداره آکوستیک می توان به فوم و شیشه، ام دی اف و شیشه، آلومینیوم و شیشه اشاره نمود.

پارتیشن دوجداه فریم دار اکوستیک

نوع شیشه و فریم ها پارتیشن دوجداره آکوستیک

قیمت پارتیشن اداری دوجداره آکوستیک با توجه به نوع شیشه و فریم ها و ابعاد سازه در نرخ های مختلفی محاسبه و عرضه می شود. نوع شیشه استفاده شده در پارتیشن های دوجداره آکوستیک با توجه به سلیقه کارفرمایان متنوع بوده و اغلب شیشه سکوریت را با توجه به مزیت هایی که داراست، در اولویت خود قرار می دهند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− هفت = 1